you are the ony one who ever drove me crazy, beacuse you know me inside out

Publicerat: april 10, 2011 i Uncategorized

fan, mår skit konstigt. Fet som fan precis som vanligt

Helvete, har inte tid att träna! Jävla skola…. Varför mår jag inte bra? Jag vet inte är mitt svar precis som alltid. Jag blir fan i helvetes jävla skithuvud ALDRIG nöjd. Penisbollar…

Känner mig tom. Värdelös. Som vanligt vill jag grina men inget kommer. Killen är och super sig full. Jag vill knarka bli skit hög. haha Bli en skithög..heheh

Nej men fan ärligt, behöver nya verklighetsflykter. Alkohol går inte för jag går från glad verklighetsflyende chey till kaosartad psykobitch! Skära mig har jag lovat min pojkvän att sluta med, men FAN VA SVÅRT DET ÄR!!! skit

Det jag skulle kunna göra är att gå ut och springa, men NÄR fan ska jag ha tid med det? Jobb, plugg, jobb,pluggjobb PLUGG JOBB PLUGG. Penis! Skulle kunna pröva äta nyttig utan att svälta mig helt. Kanske skulle bli lättare att kontrollera? Jag vill liksom inte äta. Jag blir inte hungrig längre. Fuck, drar ut i morgon och springer tills jag spyr. Yäääh

Vill bli av med ångesten nu…Vart kan man skära sig utan att det syns? Kan säga att jag har mens så slipper han sig mig naken…så kan jag skära mig på röven?!? Nej asså ahaha cp… Fuck det här. Fuck allt det där, så trött på att må SKIT.!!! Jag hatar det här., Jävlar, märks att jag inte lättat på själen ett tag. Låtit maten tagit plats i sället. JÄVLA FETTO SOM ÄTER SINA KÄNSLOR. fan vad jag skäms. Väller ju överallt.

Vart kan man få tag i lyckopiller och det där bantningsmedlet Amir använder?

kommentarer
  1. Plutten skriver:

    bra blogg 😀 finns om du behöver pepp ! //plutten ❤

Lämna en kommentar