what’s the point of doin’ anything…

Publicerat: mars 8, 2011 i Uncategorized

Jag går på stigen, lycklig som få. Mina ögon landar på dig och hjärtat stannar för ett slag.  Aldrig vill jag ändra på det här, aldrig vill jag lämna just det här ögonblicket där du och jag går lyckliga. Men jag trampar snett och faller ner i ett hål, jag ser dig där uppe långt bort någonstans. Jag kan inte urskilja ditt ansikte. Mina skrik är meningslösa för du hör dem inte ändå, varför ska jag gråta när det inte berör dig alls. Varför ska jag sörja dig när du inte känner av mina hopplösa försök till att nå dig? Du hör inte mig, du ser inte mig och du känner inte mig. What’s the point?

Eh aa idag mår jag värre än igår men näsan känns fan bättre… Ska trycka på mina sår så jag känner någonting annat än mitt skavsår i hjärtat.

Frukost: 2 knäckebröd med ost på och cola zero = 70 kcal. Torrt och äckligt men maten är fan det enda jag kan kontrollera nu.

Efter skolan ska jag nog gå ut och gå så jag kan rensa huvudet lite och sen plugga. Kul liv jag har va? Pretty jealous, huh?

 

Fuck allt jag sa, fuck allt som va

Lämna en kommentar