you only get on shot, so make it count

Publicerat: mars 8, 2011 i Uncategorized

Halllååå

Idag överlevde jag skolan typ…det gick från ångestattacker till gråtfyllda ögon till att försöka stoppa snoret från att hamna överallt. Mysig dag helt enkelt :))))) Fick sluta vid 1, fett skönt.

Soligt och 9 + blev en lååångpromenad med Angie. Softiish!

Lunch 11:30 : Lite sallad, mindre ris och någon slags veggigryta = 200 kcal kanske

Köpte Allévo bar och en naturdiet smoothie för att se om de funkar att hålla borta hungern så jag åt baren vid 14:30 = 210 kcal Fett onödigt och mkt kalorier men jag har hållit mig mätt tills nu 17:45. Varit duktig med att dricka två falskor vatten också.

Till middag gör jag wok och det blir ca 40 kcal så kalorieintaget idag blir runt 525 kcal och det känns toppen!

Har gjort 100 sit ups och har gått en fet promenad, känns great.

Mår bajs och saknar min klutt…I’m a stupid fuck. Hörs sen!

Lämna en kommentar