Fallin’ apart

Publicerat: mars 9, 2011 i Uncategorized

Jag vill bara vara lycklig i alla mina dar’ med dig….hatar när det är såhär. Det gör så fruktansvärt ont överallt. Jag mår dåligt över vad jag gjort, att det gjorde så du blev sårad. Det är mitt fel att du lider och är sårad. Mitt fel. Bleeh…

Godmorgon!

Näsan känns fan nästan helt OK nu ;O Igår kväll trodde jag det var slut med mig. Stod i duschen och skulle snyta mig och tar i så jag nästan svimmar men hinner precis få tag i i stolpen ;p

Så sjuuukt mkt i skolan och eftersom en viss person inte kan pallra sig till skolan och som har det resterade sakerna till arbetena så blir jag aldrig klaaar. Åhhh så trött på alla, ni är så jävla hjärndöda hela bunten. Gå och dö kanske?? :):):)  MHHHH munter och glad idag…två prov idag som kommer gå åt helvete. Penis!! NU FÅR ET FAN SNART VÄNDA…jag går i motvind samtidigt som någon kissar mig i ansiktet typ

Frukost 06:45 : Havregrynsgröt med blåbär = ca 80 kcal. Uäääk så jävla äcklgt att jag spyr. Sköljer ner det med loooots of vatten. Går till klockan 16:30 idag så tar med mig vatten och några gurkbitar.

Lämna en kommentar