anxiety is every where i go. Anxiety is all i got

Publicerat: mars 19, 2011 i Uncategorized

Vart ska jag lägga mina känslor? Dom har fastnat. Jag känner att tårarna vill ut men det kommer inget. Ett löfte måste jag kunna hålla till honom…men hur ska jag kunna låta blå att skära mig när jag mår så här? Försöker bota allt med musik. Det funkar inte. Jag funkar inte.

Jag vill lägga mig i sängen med musik på högsta volym. Skrika sönder stämbanden och skära sönder mina armar. Fan jag vet inte vad jag ska göra. Jag orkar inte mer. Är skit trött men har alldeles för mycket ångest för att kunna somna. Det dunkar och värker i bröstet. Jag vill kräkas när jag ser mig själv i spegeln. FUCK FUCKFUCKFUCCCCCCKKKKKKKK. Hora jävla bajs skit PERKELE FAAAAAAAAAAAAN

Jag är så maktlös, så värdelös. Utkämpar samma strid med mig själv dag ut och dag in. När tar det slut? Så trött på alla slag mot ansiktet och knivar i ryggen livet ger mig, när är det min tur?

Lämna en kommentar