Man måste dö ett par gånger innan man kan leva

Publicerat: mars 20, 2011 i Uncategorized

Jag älskar dig för att när du ler glömmer jag allt som gör ont.

Jag älskar dig för att när jag har dig så är går det mycket enklare att tacklas med mina problem.

Jag älskar dig när du stryker undan mitt hår och säger att jag är din.

Jag älskar dig för att i din famn kan inget skada mig.

Jag älskar dig för  att du säger att allt ordnar sig, och då gör det det.

Jag älskar dig för att du gör mig hel.

Jag älskar dig för att du är så fin.

Jag älskar dig för att du fortfarande gör mig svag i knäna.

Jag älskar dig för att jag fortfarande blir så glad av att se ditt namn i min telefon.

Jag älskar dig för att du inte är perfekt, dina brister gör dig mänsklig.

Jag älskar dig för att du inte slagit mig fast jag förtjänat det.

Jag älskar dig för att du förstår dig på mig fast du samtidigt inte gör det.

Jag älskar dig för att du lyssnar på mig när jag får ångest attacker.

Jag älskar dig för att du har stannat när jag betett mig som en psykopat.

Jag älskar dig för att jag älskar dig så mycket.

Jag älskar dig.

Lämna en kommentar